Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

18 nov. 2016

CE ŢEPE ITI IEI DE BLACK FRiDAY

  M-am gândit să scriu acest articol, după 2 luni în care am aşteptat această zi (BLACK FRiDAY) în care doream să îmi achiziţionez un Pc pe componente, Ca urmare am urmărit evoluţia preţurilor în această perioadă la Plăci video, procesoare, plăcuţe ram, monitoare, plăci de bază, sursă şi altele legate de viitoarea configuraţie a pc-ului.

   Şi uite că ziua mult aşteptată a venit, marea sărbătoare anunţată de toate magazinele online şi nu numai, reduceri cum nu s-a mai văzut.
Mi-am facut o configuratie pentru pc-ul ce urma sa il cumpar

  • Un Procesor i5 6402P
  • Placa video GTX 1060
  • 8GB
  • Şi alte componente care duceau preţul vitorului PC-ului la 4 000 Ron. Din acest preţ dacă se scade 20% (reducerea pe care o speram).
  Mi-am dat seama că este o mare ţeapă cu 30 de zile înainte de această sărbătoare numită BLACK FRiDAY când toate magazinele la o strigare au mărit preţurile, mi-am zis e clar l-au mărit ca să le scadă pe 18 Noiembrie (BLACK FRiDAY). Dar o rază de speranţă şi un semnal pozitiv a venit de Halloween, când preţurile au scăzut din nou la valoarea din trecut şi mi-am zis asta e, vor fi şi mai jos de BLACK FRiDAY. Un alt semnal pozitiv a venit din America care a suferit un şoc când Donald Trump a devenit presedint SUA . Acest şoc ducând la căderea dolarului. O să vă întrebaţi bine, bine dar ce legătură are dolarul cu BLACK FRiDAY, ei bine sa stiti ca are o legătură şi încă una foarte mare, pentru că Magazinele româneşti cumpăra masiv din China, iar valuta de export a chinei este dolarul. Aşa că un dolar slab face ca o valoare mai mică de lei să cumpere un Dolar adică o jucărie pe care un distribuitor o cumpără din China cu un dolar îl va costa mai puţini lei, Deci ar putea lăsa la preţ când vinde produsul din China fără să iasă în pierdere. Cu aceste argumente am aşteptat încrezător această zi.

Ce au făcut magazinele Din România de BLACK FRiDAY?
  Conform tuturor asteptarilor magazinele Romanesti nu au mă ţinut cont de preţurile pe care le aveau pe 17 Noiembrie (la care ajunsese după creşterea de acum 31 de zile şi reducerile de Halloween). Ele au revenit la valoarea maximă a preţului pe care îl unflaseră artificial acu' o lună (anulând reducerile de Halloween) Şi apoi au aplicat aşa zisele reduceri de BLACK FRiDAY, reduceri care deşi sunt anunţate în procente de până la 50% nu se regăsesc în preţul final pe care eu îl ştiam ieri (cauza am explicat-o mai sus).
  Aşadar toate magazinele Flanco, Altex, Emag, Pc Garage si altele, au făcut reduceri la nişte preţuri pe care le crescuseră acum o lună (fără moriv aparent),de multe ori aceste reducerile nu ating valoarea pretuluii de acum 31 de zile. Ce să mai zic de evoluţia Dolarului, ce să mai zic de BLACK FRiDAY ce reduceri ce minciuni, ce mânări, ce ţeapă pe faţă. 
  Oare suntem o ţară de proşti?. Oare chiar suntem Vite şi o luăm razna când vedem o ofertă pusă la mişto?

  Pentru a vă lămuri mai bine cu ceea ce se intampla in acest an (si nu numai) de BLACK FRiDAY am creat un video în care dovedesc cu imagini evoluţia preţurilor în ultimile 30 de zile şi ţeapa fabuloasa pe care o luăm in fiecare an de BLACK FRiDAY.
  Dacă şi voi aţi avut o experienţă legată de acest eveniment (nefericit pentru mine) vă invit să lăsaţi un comentariu în care să povestiţi întâmplarea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!