Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

8 mai 2017

Mareste Securitatea in Windows 10 cu W10Privacy

  Pentru cei care au instalat Windows 10 şi au avut curiozitatea să intre în setările acestui sistem de operare au văzut ca Microsoft şi-a propus să vă fie garda de corp, adică vrea să ştie tot ce faceţi şi unde sunteţi şi pentru asta va ţine conectaţi cu foarte multe aplicaţii care vă monitorizează fiecare mişcare.
 Acest lucru poate fi bun (atunci când îţi pierzi tableta, sau telefonul), dar când este vorba de pc această abilitate a Windows-ului 10 nu este prea bună, pentru ca de fiecare dată când veţi accesa o pagină veţi lăsa informaţii în urmă, informaţii care vor fi folosite pentru a vă fi direcţionate campanii publicitare. Pentru a scăpa de acest micro spionaj puteţi face unele setări Manuale sau puteţi folosi aplicaţia W10Privacy care opreşte toate setările de monitorizare doar cu un click.
   Pentru a afla modul în care acţionează această aplicaţie vă invit să urmăriţi clipul de mai jos.

2 comentarii:

  1. Bună ziua, sunt Theresa Williams După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot ce-i puteam să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Am trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că exul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca isi pare rau pentru tot ce sa intamplat ca vrea sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care mi-a ajutat cu propria mea problemă. Email: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz.

    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    Prin intermediul drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Theresa williams Iubire cu deasila nu se poate, a apela la lucrurile intunericului pentru asa ceva nu prea e de durata, lucrurile astea mai de vreme sau mai tarziu vor pica, Dumnezeu nu le ingaduie. apeleaza la Dumnezeu si tu daca chiar iubesti acea persoana si va fi sa fie veti fi impreuna

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!